воскресенье, 5 мая 2019 г.

Нові методики в ІРЦ: як фахівців навчають оцінювати особливі освітні потреби

На замовлення Міністерства освіти і науки, Фонду Порошенка та за практичної реалізації тестовим провайдером “ОС Україна” (Giunti Psychometrics Ukraine) в Києві стартувало навчання представників ІРЦ з практичного використання всесвітньо визнаних та адаптованих методик діагностики для дітей з особливими освітніми потребами.
75 представників ІРЦ (по три з кожної) опановують такі методики як “CASD” (опитувальник розладу аутистичного спектра), “Conners-3” (шкали оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності), “Leiter-3” (міжнародна шкала продуктивності Лейтера), “WISC-IV” (шкала інтелекту Векслера для дітей) та“РЕР-3” (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутистичного спектра). Навчання має на меті підготувати тренерів з представників інклюзивно-ресурсних центрів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий