Порядок організації та проведення комплексної оцінки

Первинний прийом батьків або законних представників дитини в Липоводолинському інклюзивно-ресурсному центрі проводить психолог центру, який визначає час та дату проведення комплексної оцінки та встановлює наявність таких документів:

- документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
- свідоцтва про народження дитини;
- індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
- форми первинної облікової документації №112/0 "Історія розвитку дитини" затвердженої МОЗ, у разі потреби - довідки від психіатра;
- заяви щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
- згоди батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних їх неповнолітньої дитини.


У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

- психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
- зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
- документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:

- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку


Вимоги до написання психолого-педагогічної характеристики дитини дошкільного віку
Вимоги до написання педагогічної та психологічної характеристики учня (при наявності в ЗНЗ практичного психолога)

Комментариев нет:

Отправить комментарий