среда, 14 ноября 2018 г.

Дитина з аутизмом у закладі освіти

«Потенціал людей з аутизмом необмежений, як і потенціал інших людей.
Це лише питання надання підтримки й освіти, що враховує потреби осіб з аутизмом».
Поява дітей з  особливими  потребами  в  загальноосвітніх  навчальних закладах стає дедалі поширенішим явищем в Україні. Це відбувається внаслідок процесу гуманізації освіти, а також з огляду на постійне більшення чисельності таких дітей.
Відомо,  що  перебування  «особливих»  дітей  у  закладах  освіти  супроводжується  різноманітними  труднощами,  які  часто  унеможливлюють процес їх послідовного навчання. Однією з найскладніших для педагогів категорій є діти з розладами аутистичного спектра (РАС).
Діти  з  РАС  суттєво  відрізняються  від  дітей  будь-якої  іншої  категорії, оскільки в них немає вроджених соціальних якостей: вони не дивляться на іншу людину і не зважають на неї, у них немає жодного бажання робити те, що їм пропонують інші люди. Проте кожний з них виконує певні дії, які мають стереотипний характер, тож складається враження, що окрім цього заняття їх нічого в житті не цікавить. Їхнє перебування серед людей має розвивальний ефект тільки тоді, коли застосовують спеціальні підходи, методи та засоби.


Комментариев нет:

Отправить комментарий