«Потенціал людей з аутизмом необмежений, як і потенціал інших людей.
Це лише питання надання підтримки й освіти, що враховує потреби осіб з аутизмом».
Поява дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах стає дедалі поширенішим явищем в Україні. Це відбувається внаслідок процесу гуманізації освіти, а також з огляду на постійне більшення чисельності таких дітей.
Відомо, що перебування «особливих» дітей у закладах освіти супроводжується різноманітними труднощами, які часто унеможливлюють процес їх послідовного навчання. Однією з найскладніших для педагогів категорій є діти з розладами аутистичного спектра (РАС).
Діти з РАС суттєво відрізняються від дітей будь-якої іншої категорії, оскільки в них немає вроджених соціальних якостей: вони не дивляться на іншу людину і не зважають на неї, у них немає жодного бажання робити те, що їм пропонують інші люди. Проте кожний з них виконує певні дії, які мають стереотипний характер, тож складається враження, що окрім цього заняття їх нічого в житті не цікавить. Їхнє перебування серед людей має розвивальний ефект тільки тоді, коли застосовують спеціальні підходи, методи та засоби.
Комментариев нет:
Отправить комментарий